مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-21اجتماعي

آغاز ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی


رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت نام در المپیاد علمی دانش آموزی از امروز، 30 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت نام در المپیاد علمی دانش آموزی از امروز، 30 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه دارد.

جمال حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام در المپیاد علمی دانش آموزی از امروز، 30 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه دارد و دانش آموزان علاقه مند در داخل و خارج از کشور می توانند در این بازه زمانی با مراجعه به نشانی http://www.

oly.

medu.

ir ثبت نام کنند.

وی افزود: آزمون امسال با افزایش چند المپیاد همراه است.

پیش از این المپیادهای شیمی، ریاضی، فیزیک، ادبی، زیست شناسی، کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، سلول های بنیادی و پزشکی بودند و سال گذشته نیز المپیاد جغرافیا به المپیادهای موجود اضافه شد.

امسال نیز چهار المپیاد علمی به المپیادهای موجود اضافه شدند که شامل علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت و پژوهشی است.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال مجموعا 13 المپیاد برگزار می شود و المپیاد پژوهش با محور محیط زیست و انرژی انجام می شود، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی

آغاز ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی