مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 03:102019-12-21بين الملل

اعطای جایزه تئودور وانِر آلمان به فدریکا موگرینی


به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه جمهوری فدرال آلمان،وزارت خارجه آلمان، جایزه تئودور وانِر آلمان را به مسئول سابق دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا اهدا کرد.

انستیتو روابط خارجی آلمان (ایفا) دهمین جایزه سالانه خود در سال 2019 را به علت آنکه فدریکا موگرینی، هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بسیاری از جبهه ها درگیر صلح و توافق بود و نیز نقشی که به طور تعیین کننده ای در تقویت دیپلماسی فرهنگی داشت به وی اعطا کرد.

این جایزه ده هزار یورویی که به نام تئودور وانِر ، شرکت دار، مروج علم و موزه دار آلمانی (موزه لیندن اشتوت گارت)، مدیر رادیو زوددویچه و نیز پایه گذار انستیتو روابط خارجی آلمان موسوم به ایفا نام گرفته است از سال 2009 میلادی به افرادی که با خدمات و تلاش های علمی، اجتماعی، هنری، بنگاهی، مالی یا سایر فعالیت های ممتاز به گفتگوی فرهنگها کمک کرده اند، اعطا می شود.

این جایزه تاکنون به یوشکا فیشر، هانس-دیتریش گِنشر، گوییدو وستروله و زیگمار گابریل، وزرای خارجه اسبق آلمان نیز اهدا شده است.

در این مراسم که هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان نیز حضور داشت، ضمن تحسین و تقدیر از موگرینی به خاطر مشارکت بسیار او در مساله اتحاد و وحدت اروپا به نقل از هایکو ماس اعلام شد: با توجه به چندصدایی در اتحادیه اروپا بیرون کشیدن و بدست آوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه تئودور وانِر آلمان به فدریکا موگرینی

اعطای جایزه تئودور وانِر آلمان به فدریکا موگرینی