مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 04:302019-12-22سياسي

مافی: قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها تحولی در مدیریت شهری رقم می زند


رییس کمیسیون مشترک مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که موارد متعددی در لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها دیده شده که منابع درآمدی پایداری برای شهرداری ها و دهیاری ها پیش بینی کرده است تا قطار مدیریت شهری را به ریل اصلی خود بازگرداند.

- رییس کمیسیون مشترک مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که موارد متعددی در لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها دیده شده که منابع درآمدی پایداری برای شهرداری ها و دهیاری ها پیش بینی کرده است تا قطار مدیریت شهری را به ریل اصلی خود بازگرداند.

پروانه مافی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جزییات لایحه درآمد پایدار و هزینه های شهرداری ها و دهیاری ها، بیان کرد: این لایحه نهایتا پس از 36 سال انتظار در کمیسیون مشترک که متشکل از نمایندگانی از کمیسیون های برنامه و بودجه، اقتصادی، عمران و امورداخلی کشور و شوراهاست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به صحن مجلس ارجاع شد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما در کمتر از یکسال در کمیسیون مشترک لایحه دولت و طرحی را که در مجلس در این خصوص تهیه شده بود را بررسی کرده و گزیده ای از بهترین مواد هریک را در لایحه جمع بندی کردیم.

این لایحه به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی ارجاع شد و در نهایت دو فوریت بررسی این لایحه با رای بالایی در صحن مجلس به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافی: قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها تحولی در مدیریت شهری رقم می زند

مافی: قانون درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها تحولی در مدیریت شهری رقم می زند