مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 05:352019-12-22اجتماعي

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد در بهمن ماه


به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 99 مهلت مجدد ثبت نام در بهمن ماه 98 برای ویرایش و ثبت نام مجدد در نظر گرفته شد.

- حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 از روز شنبه 16 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.

org آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 پنجشنبه 28 آذرماه 98 به پایان رسید.

وی گفت: بر اساس آمار نهایی تعداد 481 هزار و 82 نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 در مهلت مقرر 16 تا 28 آذر ثبت نام کرده اند، اطلاعات ثبت نامی از دوشنبه 14 بهمن و تا چهارشنبه 16 بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه متقاضیان مذکور می توانند در مهلت درنظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه و اطلاعیه اصلاحات نسبت به کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 نشده اند ترتیبی اتخاذ شده که از 14 بهمن تا 16 بهمن 98 نیز این دسته از متقاضیان بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد در بهمن ماه

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد در بهمن ماه