مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 06:152019-12-22اقتصادي

رانندگان اسنپ علاوه بر اعتبار سهمیه، هزینه خرید بنزین هم دریافت می کنند


بر اساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی های اینترنتی که در هفته حداقل 47کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100کیلومتر، - بر اساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی های اینترنتی که در هفته حداقل 47کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100کیلومتر، 7لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت می کنند و این اعتبار تا سقف 1000کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی اسنپ، شرکت اسنپ در جدیدترین فعالیت حمایتی خود اعلام کرده که در قالب کمپین 1001 درصدد است تا هزینه خرید بنزین رانندگان ناوگانش را تامین کند.

باشگاه رانندگان این سامانه امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش های بالای 1000کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند.

تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که 1000کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه خود را فقط در اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح می شوند.

نحوه محاسبه هزینه به این صورت خواهد بود که هر راننده ای که 1000کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر 100کیلومترِبیشتر، 10هزار تومان هزینه خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان اسنپ علاوه بر اعتبار سهمیه، هزینه خرید بنزین هم دریافت می کنند

رانندگان اسنپ علاوه بر اعتبار سهمیه، هزینه خرید بنزین هم دریافت می کنند