مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 06:252019-12-22پزشكي

اعزام 6 اکیپ عملیاتی دامپزشکی همدان برای مایه کوبی دام های عشایر


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از اعزام 6 اکیپ عملیاتی برای مایه کوبی دام های عشایر همدان در خوزستان، ایلام و لرستان خبر داد.

- محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعزام 6 اکیپ مایه کوبی اداره دامپزشکی همدان شامل 12 نفر به استان های خوزستان، ایلام و لرستان اظهار کرد: واکسیناسیون دام ها به منظور پیشگیری از انتشار و انتقال بیماری های واگیر در دام های عشایر علیه انواع بیماری ها با اعزام اکیپ های فعال صورت می گیرد.

وی با اشاره به انواع واکسن های دامی استفاده شده در این طرح گفت: 6 اکیپ مایه کوبی از شهرستان های استان برای مایه کوبی دام های عشایر استان در استان های خوزستان، ایلام و لرستان اعزام شدند که به مایه کوبی دام های عشایر علیه بیماری های آبله، شاربن، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، تب برفکی، بروسلوز و اکتیما  خواهند پرداخت.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه خدمت رسانی به قشر زحمتکش عشایر از اولویت های  اداره دامپزشکی است افزود: دامپزشکی استان در چند سال گذشته با اعزام گروه های واکسیناسیون به مناطق عشایری نسبت به مایه کوبی دام ها در این مناطق اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عشایر همدان در فصل سرما و به منظور زمستان گذرانی دام های خود را به استان های گرمسیر مانند خوزستان، لرستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6 اکیپ عملیاتی دامپزشکی همدان برای مایه کوبی دام های عشایر

اعزام 6 اکیپ عملیاتی دامپزشکی همدان برای مایه کوبی دام های عشایر