مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 06:502019-12-22اقتصادي

معرفی گوشی های nova 6 و Huawei nova 6 5G؛ دو محصول پرچمدار برای آینده


هوآوی در ابتدای ماه جاری میلادی گوشی های سری جدید و پرچم دار Huawei nova 6 را معرفی کرد که می توان  آنها را کامل ترین محصولات عرضه شده برای این سری دانست.

- معرفی گوشی های nova 6 و Huawei nova 6 5G؛ دو محصول پرچمدار برای آینده هوآوی در ابتدای ماه جاری میلادی گوشی های سری جدید و پرچم دار Huawei nova 6 را معرفی کرد که می توان  آنها را کامل ترین محصولات عرضه شده برای این سری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، Nova از نظر کیفی و اقتصادی جزء ممتازترین سری گوشی های هوآوی محسوب می شود.

اگر به دنبال محصولاتی هستید که در تمام بخش هایش از خصوصیات مناسبی بهره ببرد و قیمت اقتصادی نیز داشته باشد، انتخاب محصولات سری nova پیشنهاد خوبی است.

شرکت هوآوی به تازگی گوشی های Huawei nova 6 را معرفی کرده و برای اولین بار در گوشی های این سری، قابلیت استفاده از شبکه های مخابراتی 5G وجود دارد.

البته نسخه 4G این گوشی که برای بازارهای جهانی عرضه شده، شباهت بسیار زیادی به مدل 5G دارد.

Huawei nova 6 5G این گوشی که ظاهری بسیار جذاب و رنگ های بدنه متنوعی مانند مشکی، آبی، قرمز و رنگ ویژه ساحلی دارد، با ساختاری براق و شیشه ای طراحی شده و به کاربر حس یک محصول باکیفیت و رده بالا را القا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی گوشی های nova 6 و Huawei nova 6 5G؛ دو محصول پرچمدار برای آینده

معرفی گوشی های nova 6 و Huawei nova 6 5G؛ دو محصول پرچمدار برای آینده