مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:152019-12-22پزشكي

آثار تغییرات اقلیمی بر طغیان بیماری ها در ایران


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: در 9 ماه نخست سال 2018، 220 مورد طغیان بیماری ناشی از آب در کشور ثبت شده که بیش از 2500 بیمار را گرفتار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست علمی ارائه گزارش شمارش معکوس تاثیرات تغییرات اقلیمی بر سلامت مجله لنست که با همکاری محققانی از 35 موسسه علمی جهان از جمله دانشگاه علوم پزشکی ایران تهیه و در دستور جلسه کنفرانس اقلیم سازمان ملل قرار گرفت، با سخنرانی محققان داخلی و خارجی در سالن شورای دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در ابتدا، دکتر آلیس مگ گاشین مشاور استرالیایی سازمان بهداشت جهانی، مازیار مرادی لاکه محقق مرکز تحقیقات طب پیشگیری و سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران و میثم طباطبایی عضو هیات علمی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی که در خارج کشور اقامت دارند از طریق ارتباط تصویری اینترنتی و مهناز ربانی ها و فریدون عوفی اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به صورت حضوری در خصوص بخش های مختلف گزارش شمارش معکوس تاثیرات تغییرات اقلیمی بر سلامت مجله لنست که حاصل تحقیقات این محققان و همکاران آنها است، سخنرانی کردند.

سخنران بعدی این نشست، بابک عشرتی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران بود که در خصوص تاثیر تغییرات اقلیمی بر طغیان بیماری ها در ایران توضیحاتی ارائه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار تغییرات اقلیمی بر طغیان بیماری ها در ایران

آثار تغییرات اقلیمی بر طغیان بیماری ها در ایران