مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:452019-12-22بين الملل

جلسه مهم کمیسیون مرکزی حزب کارگران کره شمالی به ریاست کیم


خبرگزاری رسمی کره شمالی از برگزاری جلسه مهم اعضای کمیسیون مرکزی حزب کارگران کره به ریاست «کیم جونگ اون» رهبر این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اخیرا یک نشست بزرگ و مهم با حضور اعضای کمیسیون مرکزی حزب کارگران کره را ریاست کرده است که در آن درباره اقدامات سیاسی و سازمانی مهم و همچنین گامهای نظامی برای تقویت نیروهای مسلح این کشور بحث و رایزنی شده است.

  براساس گزارش یونهاپ، رسانه رسمی کره شمالی روز یک شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که این نشست مهم در بحبوحه افزایش تنشها با آمریکا و تهدید پیونگ یانگ برای اتخاذ یک مسیر جدید در مواجهه با ایالات متحده برگزار شده است.

کره شمالی تهدید کرده است اگر واشنگتن تا پایان سال جاری پیشنهادهای جدیدی در زمینه مذاکرات خلع سلاح اتمی ارائه نکند راهش را درباره ادامه مذاکرات با این کشور تغییر خواهد داد.

  براساس این گزارش، کیم جونگ اون در این نشست ضمن تحلیل و موشکافی مسائل پیچیده داخلی و اوضاع خارجی از لزوم اقدامات سیاسی و سازمانی مهم و تقویت نیروهای مسلح کره شمالی سخن گفته است.

  همچنین در این نشست درباره بهبود کامل وضعیت دفاع ملی و مسائل مهم مرتبط با توسعه پایدار و افزایش توسعه ظرفیت خوددفاعی کره شمالی بحث و بررسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مهم کمیسیون مرکزی حزب کارگران کره شمالی به ریاست کیم

جلسه مهم کمیسیون مرکزی حزب کارگران کره شمالی به ریاست کیم