مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 09:002019-12-22اقتصادي

گفت وگوی صاحبان خودروهای دپو شده با آقای وزیر: زندگی مان فلج شد!


در جریان بازدید اخیر وزیر اقتصاد از گمرکات بوشهر جمعی از صاحبان خودروهای دپو شده در دیداری رو در رو با وی گلایه های خود را نسبت به عدم ترخیص خودروها و سوخت شدن سرمایه هایشان بعد از دو سال مطرح کردند و خواستار تصمیم گیری در این زمینه شدند.

- گفت وگوی صاحبان خودروهای دپو شده با آقای وزیر: زندگی مان فلج شد! در جریان بازدید اخیر وزیر اقتصاد از گمرکات بوشهر جمعی از صاحبان خودروهای دپو شده در دیداری رو در رو با وی گلایه های خود را نسبت به "عدم ترخیص خودروها و سوخت شدن سرمایه هایشان بعد از دو سال" مطرح کردند و خواستار تصمیم گیری در این زمینه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده خودروهای دپو شده همچنان بلاتکلیف باقی مانده و تصمیم گیری در مورد مابقی خودروهای دپو شده در گمرک هنوز انجام نشده است.

از حدود 13 هزار خودرویی که از بیش از دو سال پیش در گمرکات و بنادر دپو شد و ترخیص آنها متوقف شده بود حدود 7500 دستگاه طی فرآیندی ترخیص و 5000 دستگاه دیگر باقی مانده است.

در روزهای اخیر فرهاد دژپسند - وزیر امور اقتصادی و دارایی - برای بازدید از وضعیت گمرکات و بنادر به بوشهر رفته بود که در جریان این بازدید برخی از صاحبان خودروها با حضور در محل گمرک با وی به گفت وگو پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی صاحبان خودروهای دپو شده با آقای وزیر: زندگی مان فلج شد!

گفت وگوی صاحبان خودروهای دپو شده با آقای وزیر: زندگی مان فلج شد!