مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 09:052019-12-22اجتماعي

دانش آموزان قزوین با بخاری نفتی در مدارس خداحافظی کردند


با برگزاری مراسم جشنی آخرین بخاری های نفتی از کلاس های درس مدارس استان قزوین رخت بر بستند و جای خود را به رادیاتور برقی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از بروز چند حادثه در مدارس استان های کشور و جان باختن و مجروح شدن چند دانش آموز موضوع استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس در استان قزوین با جدیت بیشتری دنبال شد.

سرانجام پس از اقدامات مؤثر انجام شده امروز 209 کلاس درس باقیمانده در استان قزوین که با بخاری نفتی گرم می شد به بخاری برقی شوفاژی مجهز شدند و دانش آموزان با بخاری های نفتی خداحافظی کردند.

مراسم جشن برچیده شدن بخاری های نفتی در کلاس های درس مدارس استان قزوین روز یکشنبه با حضور عسگر علی جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس، مدیران و رؤسای مناطق آموزش و پرورش الموت شرقی، غربی، طارم و ضیا آباد و آوج در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

عسگر علی جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در این مراسم گفت: متأسفانه در سال های گذشته به دلیل استفاده از بخاری های نفتی در کلاس های درس شاهد حوادث ناگواری بودیم که در استان قزوین با تخصیص اعتبارات در یک حرکت جهادی برای استاندارد سازی کلاس ها اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان قزوین با بخاری نفتی در مدارس خداحافظی کردند

دانش آموزان قزوین با بخاری نفتی در مدارس خداحافظی کردند