مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 09:502019-12-22اقتصادي

برگزاری جشن روستای بدون بیکار در روستای چیچکلو ی اسلامشهر


بیش از 17 هزار شغل در سامانه رصد اشتغال، در سطح شهرستان اسلامشهر تاکنون ثبت شده است.

- برگزاری جشن روستای بدون بیکار در روستای "چیچکلو"ی اسلامشهر ایسنا/تهران فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از 17 هزار شغل در سامانه رصد اشتغال، در سطح شهرستان اسلامشهر تاکنون ثبت شده است.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر شامگاه شنبه در جشن روستای بدون بیکار در روستای چیچکلو برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1397 در سامانه رصد اشتغال بالغ بر 10 هزار شغل ایجاد و ثبت شد و در سال جاری نیز تا به امروز بیش از 7 هزار شغل را کارآفرینان ایجاد و در این سامانه ثبت کرده اند.

مرسلپور با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال هم مردم و هم مسئولین شهرستان خوب درخشیدند، افزود: اشتغالزایی، اشتغال و شغل و کار یک فرآیندی را به دنبال دارد که این فرآیند چندین مولفه را مدیریت می کند.

وی با تاکید بر اینکه در تحریم ها کارآفرینان توانستند اقداماتی انجام بدهند که کشور را به خودکفایی برسانند، بیان کرد: اگر کشور ما در تحریم هم نباشد، باید به سمت و سوی حرکت کنیم که صادرکننده محصولات تولیدی داخل کشور باشیم، نه اینکه واردکننده اجناس خارجی شویم، اگر کارآفرینان مورد حمایت قرار گیرند، قطعا می توانند با هزینه کمتر و اشتغال بیشتر محصولات با کیفیت تری تولید و عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن روستای بدون بیکار در روستای چیچکلو ی اسلامشهر

برگزاری جشن روستای بدون بیکار در روستای چیچکلو ی اسلامشهر