مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 10:052019-12-22فرهنگي

فراز و فرودهای یک جشنواره بررسی می شود/ روایت متفاوت مدیران


رضا مهدوی کارشناس و مجری در تازه ترین برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» شبکه چهار سیما میزبان برگزار کنندگان ششمین جشنواره موسیقی «نوای خرّم » می شود.

- رضا مهدوی کارشناس و مجری در تازه ترین برنامه تلویزیونی شب موسیقی شبکه چهار سیما میزبان برگزار کنندگان ششمین جشنواره موسیقی نوای خرّم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهارسیما، رضا مهدوی در تازه ترین برنامه تلویزیونی شب موسیقی شبکه چهار سیما میزبان برگزار کنندگان ششمین جشنواره موسیقی نوای خرّم می شود.

در این برنامه که امشب اول دی ساعت 23 به صورت زنده پخش می شود، رضا مهدوی در میزبانی از ناصر ایزدی دبیر جشنواره و رضا خرم فرزند زنده یاد همایون خرم و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره موسیقی نوای خرّم از فراز و فرودهای ششمین جشنواره موسیقی نوای خرّم می گویند.

در برنامه امشب شب موسیقی قطعه غوغای ستارگان زنده یاد همایون خرم که توسط 60 نوازنده ی نوجوان در اختتامیه جشنواره اجرا شده است پخش می شود.

پخش قطعاتی دیگر از این جشنواره موسیقیایی و یک گفتگوی تولیدی با فرزند زنده یاد همایون خرم در خصوص فعالیت های هنری پدر از دیگر بخش های این برنامه است.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره موسیقی نوای خرّم شامگاه پنجشنبه 21 آذر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان، شرکت کنندگان و تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و فرودهای یک جشنواره بررسی می شود/ روایت متفاوت مدیران

فراز و فرودهای یک جشنواره بررسی می شود/ روایت متفاوت مدیران