مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 10:502019-12-22سياسي

یارانه معیشتی درست پرداخت نشد


آقای رییس جمهور وعده های شما برای پرداخت یارانه معیشتی به 60 میلیون نفر محقق نشد، از این رو کارگروه اقتصادی دولت باید راه کار درست و کارساز ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، ذبیح الله نیک فر لیالستانی در نشست علنی امروز (یکشنبه یکم دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری است که با اشراف و نگاه خود در نبردی با استکبار جهانی چشم فتنه را درآوردند، فتنه بنزینی که ریشه آن در خارج یعنی آمریکا و اسراییل و در منطقه یعنی آل سعود و در داخل جریان های برانداز بوده و فرماندهی فتنه را برعهده داشتند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم در 25 آبان ماه با درایت و اقدام به موقع بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش درآورده و در این رابطه باید از مردم تشکر و قدردانی کرد به ویژه مردم گیلان که در 8 دی سال 88 پیشگام در مقابله با فتنه بوده اند.

وی گفت: قطعا دولت باید برای معیشت مردم و سفره های آنان چاره اندیشی کند، آقای رییس جمهور وعده های شما برای پرداخت یارانه معیشتی به 60 میلیون نفر محقق نشد، از این رو کارگروه اقتصادی دولت باید راه کار درست و کارساز ارائه دهد، خصوصا تأمین کالاهای اساسی برای سفره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه معیشتی درست پرداخت نشد

یارانه معیشتی درست پرداخت نشد