مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 12:152019-12-22سياسي

معرفی نخستین اپلیکیشن خدمات آنلاین حقوقی (سیدوک) در برنامه پایش


مدیرعامل سیدوک با حضور در برنامه تلویزیونی «پایش» شبکه یک، به سوالات مجری این برنامه درباره نخستین اپلیکیشن و سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی در ایران پاسخ داد.

- معرفی نخستین اپلیکیشن خدمات آنلاین حقوقی (سیدوک) در برنامه پایش مدیرعامل سیدوک با حضور در برنامه تلویزیونی پایش شبکه یک، به سوالات مجری این برنامه درباره نخستین اپلیکیشن و سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی در ایران پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سیدوک، فردین آقایی هشتجین، مدیرعامل سیدوک در این برنامه زنده ضمن معرفی و تشریح خدمات ، مشاوره حقوقی، کارشناس رسمی دادگستری، داورکه به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی قابل انتخاب و انجام است، گفت: یکی از قابلیت های سیدوک ارائه مشاوره تلفنی است.

مردم می توانند با مرکز تلفن سیدوک تماس بگیرند و ما آنها را به گونه ای راهنمایی می کنیم که خودشان حتی بدون نیاز به وکیل، امور حقوقی شان را به سرانجام برسانند.

بنابراین این سامانه برای افرادی مناسب است که توان مالی کافی برای تامین هزینه های مشاوره حقوقی و وکیل را ندارند و فقط با پرداخت دقیقه ای دوهزار تومان (که در قبض تلفن محاسبه و ابتدای تماس به آنها اعلام می شود) مشاوره حقوقی مورد نظرشان را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نخستین اپلیکیشن خدمات آنلاین حقوقی (سیدوک) در برنامه پایش

معرفی نخستین اپلیکیشن خدمات آنلاین حقوقی (سیدوک) در برنامه پایش