مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 13:152019-12-22اقتصادي

جریمه برای خودروهای دولتی/برای گلخانه داران با حضور مدیران


استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از مجتمع های گلخانه ای خوسف برای خودروهای متخلف دولتی دستور اعمال جریمه از سوی پلیس را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر یکشنبه استاندار خراسان جنوبی به همراه تعدادی از مسئولان دستگاه اجرایی استان از مجتمع گلخانه ای خوسف بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات بهره برداران این بخش قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی در ابتدای این بازدید با حضور در محل برخی از واحدهای گلخانه ای واقع در مجتمع پای درد و دل گلخانه داران نشست و بعد از آن راهی جلسه ای شد که قرار بود با حضور گلخانه داران سراسر استان در مرکز تحقیقات کشاورزی بیرجند برگزار شود.

در مسیر حرکت به سمت محل برگزاری جلسه تعدادی از خودروهای دولتی که استاندار را در این بازدید همراهی می کردند برای زودتر رسیدن به مقصد ترجیح دادن بجای عبور از دوربرگردانی که در فاصله ای دورتر قرار داشت، از جاده خاکی حاشیه و خلاف مسیر اصلی عبور کنند که همین امر سبب انتقاد شدید استاندار شد.

استاندار خراسان جنوبی در ابتدای جلسه با انتقاد از این تخلف رانندگان گفت: هرچند امیدواریم این تخلف برای خدمت رسانی سریع تر به مردم انجام شده باشد اما هیچ چیز نباید بهانه ای شود تا از قانون و مقررات تخطی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه برای خودروهای دولتی/برای گلخانه داران با حضور مدیران

جریمه برای خودروهای دولتی/برای گلخانه داران با حضور مدیران