مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 13:402019-12-22دانش

صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، حسین حسینی تودشتی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم گرامی داشت روز پژوهش و فناوری که عصر امروز در محل این دانشگاه برگزار شد، - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، حسین حسینی تودشتی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم گرامی داشت روز پژوهش و فناوری که عصر امروز در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ما در دانشگاه امیرکبیر تلاش می کنیم تا به دانشگاه نسل سوم برسیم و اولویت ما در این حوزه بر روی بخش هایی هم، چون آب، محیط زیست وانرژی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسئله دسترسی آزاد به اطلاعات علمی در جهان مورد توجه ویژه است؛ خصوصا اروپایی ها بر روی این موضوع تاکید بیشتری دارند و قوانینی هم برای چاپ مقالات در نظر گرفته اند که از اواخر سال 2020 اجرایی خواهد شد.

حسینی تودشتی افزود: براساس این قوانین اگر بخواهیم مقالاتمان را در مجلات چاپ کنیم، باید هزینه بالایی پرداخت کنیم، اما چاپ نشریات دانشگاهی به ما کمک می کند تا به صورت رایگان از این مزایا بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود

صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه امیرکبیر به زودی راه اندازی می شود