مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 14:102019-12-22اقتصادي

37 مخزن آب شرب روستایی در استان قزوین فرسوده است


مدیرعامل آب و فاضلاب استان قزوین گفت: 37 مخزن آب شرب روستایی در استان قزوین فرسوده و نیازمند نوسازی و جایگزینی است که برای اجرای آن 27 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه بررسی وضعیت آب شرب روستایی استان عصر یکشنبه به ریاست علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین با حضور مدیرعامل شرکت آبفا در استانداری قزوین تشکیل شد.

داراب بیرانوندی در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب روستایی گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد جمعیت روستایی استان قزوین تحت پوشش شبکه آبرسانی این شرکت قرار دارند و از خدمات آن استفاده می کنند.

وی بیان کرد: شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در روستاها 86 درصد است که رقم قابل قبولی محسوب می شود اما همچنان برای رسیدن به نقطه ایده آل تلاش می کنیم تا هیچ دغدغه ای در این بخش نداشته باشیم.

بیرانوندی یادآور شد: در استان قزوین تعداد 37 مخزن با ظرفیت 2700 متر مکعب در مناطق روستایی داریم که فرسوده شده و نیازمند جابجایی و جایگزینی است که برای آن برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین اظهار داشت: برای جابجایی و جایگزینی این مخازن بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که انتظار داریم برای تأمین آن اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 مخزن آب شرب روستایی در استان قزوین فرسوده است

37 مخزن آب شرب روستایی در استان قزوین فرسوده است