مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 14:202019-12-22پزشكي

اعزام 6 اکیپ مایه کوبی دامپزشکی همدان به مناطق عشایر نشین


6 اکیپ مایه کوبی از شهرستان های استان همدان برای مایه کوبی دام های عشایر استان همدان به خوزستان، ایلام، - لرستان اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی همدان، محمود رضا رسولی از اعزام 6 اکیپ مایه کوبی دامپزشکی همدان شامل 12 نفر به استان های خوزستان، ایلام و لرستان خبر داد و گفت: واکسیناسیون دام ها به منظور پیشگیری از انتشار و انتقال بیماری های واگیر در دام های عشایر علیه انواع بیماری ها با اعزام اکیپ های فعال صورت می گیرد.

رسولی با اشاره به انواع واکسن های دامی استفاده شده در این طرح گفت: 6 اکیپ مایه کوبی از شهرستان های استان همدان برای مایه کوبی دام های عشایر استان همدان به استان های خوزستان، ایلام، لرستان اعزام شدند که نسبت به مایه کوبی دام های عشایر، علیه بیماری های آبله، شاربن، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، تب برفکی، بروسلوز و اکتیما اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به قشر زحمتکش عشایر از اولویت های کاری اداره دامپزشکی است؛ افزود: دامپزشکی استان همدان طی چند سال گذشته با اعزام گروه های واکسیناسیون به مناطق عشایری نسبت به مایه کوبی دام ها در این مناطق اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6 اکیپ مایه کوبی دامپزشکی همدان به مناطق عشایر نشین

اعزام 6 اکیپ مایه کوبی دامپزشکی همدان به مناطق عشایر نشین