مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 14:202019-12-22اجتماعي

نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا در یزد


نشست کارگروه بررسی وضعیت آلودگی هوای استان در یزد برگزار شد.

- مرکز یزد، بررسی آخرین وضعیت آلودگی هوای استان در سالجاری، وضعیت پایش صنایع در سال گذشته و نه ماهه امسال و همچنین نتایج طرح پژوهشی در حوزه وضعیت زیست محیطی دشت یزد، اردکان از مباحث این نشست بود.

استاندار در این نشست توجه به محیط زیست را یکی از شاخصه های توسعه پایدار در استان دانست و گفت: بی توجهی به محیط زیست باعث شده تا مشکلاتی را در فرایند توسعه استان احساس کنیم.

طالبی با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ مجوز جدیدی برای صنایع فولادی در پهنه یزد، اردکان صادر نمی شود، افزود: باید در قدم اول به سراغ واحد هایی که بیشترین آلایندگی و آلودگی را برای مردم دارند، رفت تا با اخطار و دستورقضایی آن واحد ها پلمپ شوند.

وی با اشاره به اینکه باید توجیه و اقناع سازی افکار عمومی در رابطه با مباحث آلایندگی مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: با همکاری صداوسیما و رسانه های محلی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی اطلاع رسانی مناسبی به مردم صورت گیرد.

استاندار با بیان اینکه آموزش حلقه گمشده محیط زیست است، گفت: اداره کل محیط زیست باید با همکاری و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف، سواد عمومی جامعه را نسبت به محیط زیست بالا ببرد تا حفظ و صیانت از محیط زیست به یک فرهنگ تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا در یزد

نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا در یزد