مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 15:352019-12-22اجتماعي

اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از در منازل/ جریمه 20 هزار تومانی تردد غیرمجاز


در مرحله اضطرار آلودگی هوا تردد خودروها از در منازل طبق طرح کاهش آلودگی اجرا می شود، یعنی رانندگانی که سهمیه 20 روز تردد رایگان را دارند می توانند از سهمیه خود استفاده کرده و در شهر تردد کنند.

- سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص محدودیت های تردد در معابر پایتخت به دلیل آلودگی هوا اظهار داشت: در شرایط اضطرار همان حلقه دوم طرح ترافیک یا طرح کاهش آلودگی هوا تا در منازل گسترش پیدا می کند.

رییس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: خودروهایی که سهمیه 20 روز رایگان خود را در هر فصل داشته باشند می توانند در شرایط اضطرار در روزهای عادی از سهمیه خود استفاده کرده و تردد کنند.

وی گفت: اگر رانندگانی باشند که از 20 روز رایگان خود استفاده کرده و بخواهند با پرداخت عوارض در شهر تردد کنند مجاز نخواهند بود.

سردار مهماندار با اعلام این مطلب که در حال حاضر طرحی به نام زوج و فرد نداشته و این طرح در حلقه دوم به نام طرح کاهش آلودگی مطرح شده خاطرنشان کرد: خودروهایی که به صورت غیرمجاز در سطح شهر تردد کنند جریمه 20 هزار تومانی برای شان صادر خواهد شد.

وی به تصمیم کارگروه آلودگی هوا مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در شهر پرداخت و گفت: مأموران پلیس راهور در معابر ورودی پایتخت حضور داشته و مانع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از در منازل/ جریمه 20 هزار تومانی تردد غیرمجاز

اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از در منازل/ جریمه 20 هزار تومانی تردد غیرمجاز