بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت استمدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ثبت دو هزار و 500 شکایت مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد وگفت: بیشترین شکایت به حوزه اینترنت مربوط است. - با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر 2500 شکایت در سامانه 195 ثبت شد تصریح کرد: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل به عمل می آید. وی گفت: بیشترین شکایات مطرح شده به ترتیب مربوط به شهرستان های بابل، ساری، آمل و قائمشهر بود که بر این اساس 46 درصد موارد مربوط به حوزه اینترنت، 28 درصد مربوط به حوزه تلفن ثابت، 22 درصد مربوط به حوزه تلفن همراه و مابقی شکایات به ترتیب مربوط به بخش های دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، خدمات ارزش افزوده و تشعشعات بود. طهماسبی یادآور شد: همکاران بنده در مجموعه وزارت در استان و سایر دستگاه ها و اپراتورها تابعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به موارد و مشکلات مشترکین در حوزه های مختلف ارتباطی و فناوری می باشند و مردم عزیز استان می توانند با مراجعه به سامانه 195 یا وب گاه اداره کل ICT استان نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |