مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 17:102019-12-22فناوري

بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از ثبت دو هزار و 500 شکایت مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد وگفت: بیشترین شکایت به حوزه اینترنت مربوط است.

- با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر 2500 شکایت در سامانه 195 ثبت شد تصریح کرد: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل به عمل می آید.

وی گفت: بیشترین شکایات مطرح شده به ترتیب مربوط به شهرستان های بابل، ساری، آمل و قائمشهر بود که بر این اساس 46 درصد موارد مربوط به حوزه اینترنت، 28 درصد مربوط به حوزه تلفن ثابت، 22 درصد مربوط به حوزه تلفن همراه و مابقی شکایات به ترتیب مربوط به بخش های دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، خدمات ارزش افزوده و تشعشعات بود.

طهماسبی یادآور شد: همکاران بنده در مجموعه وزارت در استان و سایر دستگاه ها و اپراتورها تابعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به موارد و مشکلات مشترکین در حوزه های مختلف ارتباطی و فناوری می باشند و مردم عزیز استان می توانند با مراجعه به سامانه 195 یا وب گاه اداره کل ICT استان نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت است

بیشترین شکایت مازندرانی ها از حوزه ارتباطات درباره اینترنت است