مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 18:502019-12-22اقتصادي

صدور 205 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در ایلام


مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام از صدور 205 فقره پروانه تولید انفرادی برای صنعتگران صنایع دستی در سه ماهه پاییز سال جاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمالک شنبه زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایلام با توجه به شاخص هایی از جمله پیشینه و تعداد بالای افراد شاغل در این صنعت، به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته معرفی شده است.

وی تصریح کرد: 33 رشته صنایع دستی در استان ایلام وجود دارد و جوانان در هر یک از رشته های مورد علاقه خود می توانند با کسب آموزش های لازم وارد فضای کسب و کار با کمترین سرمایه گذاری شوند.

وی از صدور 205 فقره پروانه تولید انفرادی برای صنعتگران صنایع دستی در سه ماهه پاییز سال جاری در استان خبر داد و گفت: پروانه تولید انفرادی برای متقاضیان حقیقی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی کامل با فرایند تولید در یکی از رشته های مصوب صنایع دستی هستند، صادر شده است.

وی افزود: متقاضیان پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت های اولیه تحت نظر این اداره، موفق به دریافت این مجوزها شدند.

شنبه زاده با بیان اینکه این مجوزها بیانگر نوع و ظرفیت تولید و سرمایه گذاری انجام شده برای یک رشته در مکانی معین است، تصریح کرد: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 205 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در ایلام

صدور 205 فقره پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در ایلام