مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 04:002019-12-23دانش

سهمیه مسکن ملی بندرجاسک افزایش یابد


حسن زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تکمیل ظرفیت مسکن ملی در بندرجاسک گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک گفت: تکمیل ظرفیت مسکن ملی در شهرستان بندرجاسک، ظرف یک ساعت باعث نارضایتی ساکنان منطقه شده و از سویی مردم خواهان افزایش این سهمیه هستند.

حسن زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تکمیل ظرفیت مسکن ملی در بندرجاسک گفت: تکمیل ظرفیت مسکن ملی در شهرستان بندرجاسک، ظرف یک ساعت باعث نارضایتی ساکنان منطقه شده است.

حسن زاده افزود: این در حالی است که این شهرستان جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر دارد و در عوض سهمیه ناچیزی به آن برای مسکن ملی اختصاص داده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک اضافه کرد: اینکه دولت سهمیه ساخت 150 واحد مسکن را به شهرستان بندرجاسک اختصاص داده، مسئله ای است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت چرا که این سهمیه معقول نبوده و جوابگوی نیاز شهرستان نیست! وی با تاکید بر اینکه سهمیه مسکن ملی اختصاص داده شده به بندرجاسک با جمعیت شهرستان مغایرت دارد، ابراز کرد: شهروندان بندرجاسک خواهان افزایش این سهمیه و تمدید مهلت زمانی ثبت نام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مسکن ملی بندرجاسک افزایش یابد

سهمیه مسکن ملی بندرجاسک افزایش یابد