مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 04:302019-12-23اقتصادي

عملیات عمرانی 120 متر از پروژه آبشوران کرمانشاه به پایان رسید


مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: عملیات عمرانی 120 متر از طول 210 متری آبشوران در پارکینگ شهرداری به پایان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بخش های از کانال سرپوشیده آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری کرمانشاه در سیل فرورین ماه امسال ریزش کرد و ترمیم کانال آن به طول 210 متر یکی از مصوبات خردادماه امسال بود.

در همین راستا، محوطه پارکینگ شهرداری کرمانشاه برای ساماندهی آبشوران توسط شرکت آب منطقه ای محصور شد؛ مسؤولان وعده دادند طرح تا پایان آذرماه تکمیل و آمد و شد مردم روان شود، البته استاندار هم بر آن تاکید کرد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه در گفت وگو با فارس در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در این محدوده، اظهار داشت: قرار بود تا پایان آذرماه عملیات عمرانی 120 متر از طول 210 متری آبشوران در پارکینگ شهرداری به اتمام برسد.

بهرام درویشی گفت: 25 آذرماه کار این 120 متر به پایان رسید، اما برای اینکه تردد مردم روان شود باید شهرداری یک سری کارها در بحث روکش در این محدوده انجام دهد به همین دلیل حصارها جمع آوری نشده است.

وی، اجرای آبشوران توسط شرکت آب منطقه ای استان به طول 2 هزار و 830 متر در پیچیده ترین و سخت ترین مناطق درون شهری(بافت فرسوده) را به عنوان یکی از شاخص ترین فعالیت ها این شرکت دانست و گفت: کار ساماندهی 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی 120 متر از پروژه آبشوران کرمانشاه به پایان رسید

عملیات عمرانی 120 متر از پروژه آبشوران کرمانشاه به پایان رسید