مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 06:102019-12-23سياسي

قوانین مخل کسب وکار رفع شوند/ اصلاح قانون اصلی ترین راه برای توسعه تولید و اشتغال


رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه اصلاح برخی قوانین به رونق تولید کمک می کند، گفت: قوانین مخل تولید و کسب وکار در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان پیگیری می شود.

- علی اصغر جمعه ای در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکننده تلاش شد تا طبق این مبنا با اصلاح قوانین به بخش تولید کشور کمک شود، ابراز داشت: در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی مواردی از قانون که مخل تولید باشد یا نیاز به رفع و اصلاح دارد و به درستی اجرا نمی شوند از طریق نمایندگانی که حضور دارند پیگیری و مصوب خواهد شد.

وی بابیان اینکه در شورای گفتگو نمایندگان مجلس، قوه قضاییه و مجریه حضور دارند، افزود: مردم باید برای نمایندگی مجلس افراد متخصص، کار بلد، کارکشته و شجاعی را انتخاب کنند که آشنا به قوانین اقتصادی و سیاسی باشند تا به جای تصویب قوانین متعدد پر از تبصره و بند نقص در قوانین را برطرف و آن ها را کاربردی تر، خلاصه، بدون تبصره و ماده تصویب کنند.

رییس اتاق بازرگانی سمنان در پاسخ به این پرسش که موارد مصداقی که از اتاق بازرگانی باعث تغییر قانون در کل کشور شد چه بودند، ابراز داشت: یکی از موانع بررسی پرونده های تأمین اجتماعی به صورت 10 ساله بود که می بایست طی شش ماه مواردی که لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مخل کسب وکار رفع شوند/ اصلاح قانون اصلی ترین راه برای توسعه تولید و اشتغال

قوانین مخل کسب وکار رفع شوند/ اصلاح قانون اصلی ترین راه برای توسعه تولید و اشتغال