مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:002019-12-23اجتماعي

برگزاری بیش از 150 محفل انس با قرآن در مدارس ‏ملایر


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری بیش از 150 محفل انس با قرآن در ‏مدارس شهرستان در هفته قرآن، عترت و نماز خبر داد.

‏ - هادی سلگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه قرآن هدایتگری بی بدیل است که اگر از کودکی بدان مانوس شویم آثار و برکاتش در تمام زندگی جلوه می کند، افزود: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن، ترویج آموزش و اهتمام به انس دانش آموزان با قرآن و کشف و شکوفایی استعدادهای آنان در بین دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه هر چند برنامه های قرآنی محدود به هفته قرآن و عترت نبوده و در سراسر سال اجرا می شود، اظهار کرد: در این هفته برنامه های متنوعی با عناوین اسلامی، انقلابی و ولایی برنامه های مختلفی از قبیل محافل انس با قرآن، سرود همگانی قرآنی اجرای مسابقات با محوریت قرآن، تجلیل از دانش آموزان فعال قرآنی و برگزاری گفتمان های دینی و بصیرتی در مدارس اجرا می شود.

سلگی با اشاره به اینکه دومین دوره گفتمان های دینی با هدف معرفت افزایی بین دانش آموزان و آشنایی آنان با معارف دینی، اجتماعی و فرهنگی در بین مدارس متوسطه دوم برگزار شد، ادامه داد: در این گفتمان ها اهتمام به نماز، شکل دهی به هویت و شخصیت دانش آموزان اهمیت عفاف، حجاب و مقاومت در برابر آسیب های اجتماعی مدنظر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 150 محفل انس با قرآن در مدارس ‏ملایر

برگزاری بیش از 150 محفل انس با قرآن در مدارس ‏ملایر