مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:352019-12-23سياسي

اصلاح طلبان پای عملکرد دولت روحانی بایستند


«اگر روحانی توانسته بود موفق شود، اصلاح طلبان در آن شریک و سهیم بودند اما امروز فارغ از این که چقدر تقصیر با اوست، باید پای عملکرد دولتش بایستیم؛ - اگر روحانی توانسته بود موفق شود، اصلاح طلبان در آن شریک و سهیم بودند اما امروز فارغ از این که چقدر تقصیر با اوست، باید پای عملکرد دولتش بایستیم؛ بنابراین به جای همسوشدن با جریان های رادیکال، باید اولا از روحانی و اعضای دولت بخواهیم واقعیت های کشور را تا آنجا که آسیب به امنیت ملی نیست، با مردم در میان بگذارند.

ثانیا در بخش هایی که معتقدیم او نقص داشته، با صدای بلند از وی و دولتش انتقاد کنیم و خواستار توجه به راه حل های کارشناسی برای حل معضلات شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران، در سرمقاله روزنامه شرق نوشت: اصلاح طلبان به چند دلیل نباید تسلیم امواج به راه افتاده مبنی بر تقاضای استعفای روحانی شوند.

نخستین دلیل آن است که این امواج را جریان خاص شناخته شده اصولگرایان رادیکال به عنوان استراتژی انتخاباتی به راه انداخته اند.

تلاش آنان القای این نکته است که همه مشکلات کشور از اقتصادی تا سیاسی و فرهنگی، مشکلات سیاست خارجی، تحریم های یک جانبه آمریکا، بلاتکلیفی برجام تا برسیم به بی کاری، گرانی، افزایش قیمت بنزین و تبعات بعد از آن، جملگی ریشه در سیاست ها و عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان پای عملکرد دولت روحانی بایستند

اصلاح طلبان پای عملکرد دولت روحانی بایستند