مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:402019-12-23اقتصادي

پیشنهاد وزیر اقتصاد به دولت برای ترخیص 5100 خودرو دپو شده


طبق اعلام معاون گمرک، وزیر اقتصاد بعد از بازدید از گمرک های بوشهر و حضور در جمع صاحبان خودروهای دپو شده در گمرک، به وعده خود برای رسیدگی به موضوع عمل کرده و پیشنهادی را در راستای تعیین تکلیف و ترخیص خودروها به هیات دولت ارائه کرده است.

- طبق اعلام معاون گمرک، وزیر اقتصاد بعد از بازدید از گمرک های بوشهر و حضور در جمع صاحبان خودروهای دپو شده در گمرک، به وعده خود برای رسیدگی به موضوع عمل کرده و پیشنهادی را در راستای تعیین تکلیف و ترخیص خودروها به هیات دولت ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر فرهاد دژپسند - وزیر امور اقتصادی و دارایی - برای بازدید از بنادر و گمرکات به بوشهر رفته بود که در همین جریان برخی از صاحبان خودروهای دپو شده در گمرک با وی دیدار و درخواست خود برای تعیین تکلیف خودروها را مطرح کردند.

آنها گله داشتند که چند سال است که سرمایه هاشان راکد مانده و با وجود این که در برخی موارد گره قانونی وجود نداشته و تشریفات گمرکی انجام شده است، تکلیف خودروهای آنها مشخص نیست .

اما طبق تازه ترین اعلام معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران - به ایسنا، وزیر اقتصاد دستورات لازم در این رابطه را صادر و پیشنهاداتی را به هیات دولت ارائه کرده است که طبق آن تمامی خودروهای مانده در گمرک که به حدود 5100 دستگاه می رسد تعیین تکلیف خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد وزیر اقتصاد به دولت برای ترخیص 5100 خودرو دپو شده

پیشنهاد وزیر اقتصاد به دولت برای ترخیص 5100 خودرو دپو شده