مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 08:002019-12-23اقتصادي

اگر به اندازه هزینه واردات چادر مشکی در تولید سرمایه گذاری کنیم، خودکفا می شویم!


عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اظهار کرد که هزینه سالانه واردات چادر مشکی به کشور 100 تا 150 میلیون دلار است که اگر همین مبلغ در تولید چادر مشکی هزینه شود، - اگر به اندازه هزینه واردات چادر مشکی در تولید سرمایه گذاری کنیم، خودکفا می شویم! عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران اظهار کرد که هزینه سالانه واردات چادر مشکی به کشور 100 تا 150 میلیون دلار است که اگر همین مبلغ در تولید چادر مشکی هزینه شود، می توانیم به خودکفایی برسیم.

مجید نامی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم وجود صرفه اقتصادی در اجرای هر پروژه، اظهار کرد: برای مثال بعد از افزایش نرخ ارز، ممنوعیت واردات پوشاک و کاهش نسبی قاچاق، تولید پوشاک در داخل رشد کرد.

وی با اشاره به حمایت دولت از صنایع بزرگ همچون خودروسازی و پتروشیمی، تصریح کرد: در بخش پوشاک مشکل قاچاق همیشه وجود دارد، اما نوع و میزان آن در حال حاضر تغییر کرده است.

اما با وجود ممنوعیت ورود خودرو به کشور و عدم امکان قاچاق، از این بخش حمایت بزرگی صورت گرفته است.

عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با تاکید بر لزوم حمایت از تولید چادر مشکی، حمایت را ارائه فرصتی به تولیدکننده برای سر پا ماندن توصیف کرد و گفت: این فرصت باید تا زمانی که سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به اندازه هزینه واردات چادر مشکی در تولید سرمایه گذاری کنیم، خودکفا می شویم!

اگر به اندازه هزینه واردات چادر مشکی در تولید سرمایه گذاری کنیم، خودکفا می شویم!