مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 09:102019-12-23اقتصادي

200 هزار راس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی در آذربایجان غربی ایمن سازی شد


مدیرکل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی از ایمن سازی بالغ بر 200 هزار راس دام سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در فاز پاییزه در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی از ایمن سازی بالغ بر 200 هزار راس دام سنگین بر علیه بیماری تب برفکی در فاز پاییزه در استان خبرداد.

کامیار داهیم در گفت و گو با ایسنا با اشاره بر تلاش این اداره کل در پوشش حداکثری ایمن سازی دامهای سنگین بر علیه بیماری تب برفکی گفت: طی فاز اجرا شده در پاییز امسال تعداد 2070 واحد روستایی و 163 واحد صنعتی تحت پوشش ایمن سازی بر علیه بیماری تب برفکی قرار گرفته اند.

داهیم با استناد به نتایج حاصل از ثبت روزانه اطلاعات بیماری های دامی در سامانه پایش و مراقبت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از تلفات و کاهش خسارات و ضایعات دامی ناشی از ابتلاء به بیماری تب برفکی، اداره کل دامپزشکی استان با برنامه ریزی منسجم و با استفاده از توان بخش غیر دولتی و با نظارت کارشناسان شبکه های دامپزشکی درطی فاز اجراء شده تعداد 200هزار و 799 راس دام سنگین را بر علیه بیماری تب برفکی مایه کوبی و ایمن سازی نموده است.

وی گفت: واکسیناسیون نقش بسزایی در مقابله بااین بیماری دارد، اما باید توجه داشت که به طور قطع نمی توان به صورت صددرصد متکی به آن بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار راس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی در آذربایجان غربی ایمن سازی شد

200 هزار راس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی در آذربایجان غربی ایمن سازی شد