مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 10:002019-12-23اجتماعي

اعطای زمین های کشاورزی به جوانان تحصیلکرده کشاورزی


کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه از اعطای زمین های کشاورزی به جوانان تحصیلکرده کشاورزی شهرستان قصرشیرین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند ظهر امروز دوشنبه در نشست صمیمی با جوانان شهرستان قصرشیرین ضمن تقدیر از مردم قصرشیرین جهت میزبانی شایسته زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: توان زیادی از سوی مدیران کشوری و استانی برای بازگشایی مرز خسروی گذاشته شد و خوشبختانه آرزوی دیرینه استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین محقق شد و امیدواریم یکی از دریچه های توسعه و پیشرفت برای استان باشد.

استاندار کرمانشاه در خصوص امهال وام مناطق زلزله زده، افزود: اگر حادثه ای رخ داد برابر قانون تاییدیه ستاد حوادث غیرمترقبه وام ها تا 2 سال امهال خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از بروز حادثه زلزله استان کرمانشاه به رییس جمهور پیشنهاد دادیم که موافقت کنند تا سقف 50 میلیون تومان از اینکه خسارت دیده باشند یا ندیده امهال شوند.

بازوند بیان داشت: این موضوع مورد قبول قرار گرفت و در مجموع 3 هزار و 145 میلیارد تومان به مدت 2 سال امهال شد البته این جدای از وام های صنعتی بود.

مدیر ارشد استان گفت: طی این دو سال هزار و 50 میلیون تومان دولت سود به بانک مرکزی پرداخت کرد و امسال نیز که مدت دو سال تمام شد و پیگیر بودیم تا یک سال دیگر امهال شوند و تا حدودی موفق شدیم که مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای زمین های کشاورزی به جوانان تحصیلکرده کشاورزی

اعطای زمین های کشاورزی به جوانان تحصیلکرده کشاورزی