مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 10:402019-12-23اجتماعي

دپوی زباله 300 روستای شرق گیلان در تموشل


فرماندار لاهیجان با بیان اینکه حدود 30 سال است که تموشل به مرکز دپوی زباله سه شهرستان حوزه شرق گیلان تبدیل شده است، گفت: پروژه تصفیه شیرابه تموشل در حال اجراست.

- ایسنا/گیلان فرماندار لاهیجان با بیان اینکه حدود 30 سال است که تموشل به مرکز دپوی زباله سه شهرستان حوزه شرق گیلان تبدیل شده است، گفت: پروژه تصفیه شیرابه تموشل در حال اجراست.

سید اسماعیل میرغضنفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دپوی زباله در روستای تموشل لاهیجان، اظهار کرد: حدود 30 سال است که تموشل به مرکز دپوی زباله سه شهرستان حوزه شرق گیلان تبدیل شده و 300 روستا زباله های خود را به تموشل می آوردند.

وی با اشاره به عقد قرارداد شهرداری لاهیجان با دانشگاه گیلان طی یکسال گذشته، افزود: پروژه مذکور از نوع دانش بنیان بوده و کار تصفیه شیرابه را انجام می دهد، زیرا عمده دغدغه دستگاه های متولی به ویژه محیط زیست، منابع طبیعی و مجموعه های بهداشت و درمان پساب هایی است که از ناحیه دپوی زباله ها وارد آب کشاورزی می شود.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه پروژه تصفیه شیرابه تموشل در حال اجراست، اما به زودی افتتاح رسمی می شود، تصریح کرد: متاسفانه مشکل زمین برای اجرای پروژه داریم و لذا از اداره کل منابع طبیعی استان می خواهیم تمهیدات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی زباله 300 روستای شرق گیلان در تموشل

دپوی زباله 300 روستای شرق گیلان در تموشل