مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 10:402019-12-23سياسي

بی توجهی مسئولان اسلام آباد غرب به دستور معاون رییس جمهور/ چغاگاوانه کماکان درخطر


به خبرگزاری فارس خبر رسیده که جلسه فوری به دستور «علی اصغر مونسان» ، وزیر میراث فرهنگی کشور بدون حضور کارشناسان میراث فرهنگی کرمانشاه در دفتر رییس پژوهشکده میراث فرهنگی و با حضور اعضای شورای شهر شهرستان اسلام آباد غرب تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پروژه روگذر میدان امام خمینی (ره) در شهرستان اسلام آباد غرب چندی پیش نقل تمام محافل فرهنگی و رسانه ای استان کرمانشاه شد.

  احداث یک روگذر ساده روی میدان قدیمی این شهرستان که در نزدیکی تپه باستانی چُغاگاوانه قرار دارد از حالت فنی خارج و کاملاً جنجالی شد، مخالف هم کم ندارد.

بسیاری از کارشناسان فرهنگی، تاریخی، سیاسی و عمرانی با احداث این روگذر مخالفت هستند و هر کدام یک بخش از آن را به نقد کشیده اند.

سرانجام این پروژه عمرانی با دخالت معاون رییس جمهور، وزارت میراث فرهنگی و استانداری کرمانشاه متوقف و به نظر می رسد که پرونده آن مختوعه شد، اما میدان مرکزی اسلام آباد غرب به همان حال خود رها و نیوجرسی های عمرانی هم برداشته نشد تا ناظران و فعالان فرهنگی با دید شک و تردید به مسئله نگاه کنند.

شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان بدون توجه به تمام دستورات صادر شده، بسیار مایل هستند که این پروژه چند میلیاردی را شروع کنند و به نظر می رسد به هیچ عنوان هم حاضر نیستند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسئولان اسلام آباد غرب به دستور معاون رییس جمهور/ چغاگاوانه کماکان درخطر

بی توجهی مسئولان اسلام آباد غرب به دستور معاون رییس جمهور/ چغاگاوانه کماکان درخطر