مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 11:002019-12-23اقتصادي

اصلاح سیستم سورت و بسته بندی/صادرات مرکبات دو برابر می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران جایگاه کشاورزی این استان را در دنیا کم نظیر دانست و گفت: سیستم برداشت، سورت و بسته بندی مرکبات در استان اصلاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزاله شهیدی فر ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره ملی تخصصی مرکبات با اشاره به برداشت مرکبات از 15 آذرماه، بیان کرد: مازندران در حال حاضر در نقطه اوج برداشت قرار دارد وتاکنون 60 هزار تن صادرات مرکبات داشته ایم که این رقم تا پایان سال دو برابر خواهد شد و این در حالیست که در کل سال گذشته مازندران 58 تا 60 هزار تن مرکبات، صادر کرده است .

وی از گام های رو به جلو در صادرات مرکبات نام برد و افزود: این گام ها نشان می دهد که باغداران ما خوب عمل کرده اند و سیستم برداشت ما اصلاح شده و سیستم سورت و بسته بندی ما بهتر شده است.

شهیدی فر در خصوص شایعاتی که به شکستن قیمت تامسون دامن می زد، توضیح داد: فضاهایی در کشور و استان حاکم شد که برخی افراد خواستند نرخ مرکبات و تامسون را بشکنند وبه شایعاتی دامن زدند که می توانست خسارت سنگینی به باغداران وارد کند که با تدابیر استاندار و سازمان جهاد کشاورزی با مقابله با اینگونه شایعات، توانستیم قیمت مرکبات را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح سیستم سورت و بسته بندی/صادرات مرکبات دو برابر می شود

اصلاح سیستم سورت و بسته بندی/صادرات مرکبات دو برابر می شود