مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 11:102019-12-23اجتماعي

آبیک، نه آب دارد نه هوا/ وضعیت هوای آبیک در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد


هوای شهرستان آبیک، متأثر از آلودگی استان های هم جوار و نیز عوامل درونی در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفته است، شرایط جوی نیز هنوز به کمک مردم آبیک نیامده و در حال حاضر کلیهٔ مدارس شیفت بعدازظهر این شهرستان تعطیل شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به دنبال تشدید آلودگی هوای استان های هم جوار به ویژه پایتخت و استان البرز، وضعیت آلودگی هوای استان قزوین و به ویژه شهرستان آبیک نیز تشدید شد.

این در حالی است که در هفتهٔ گذشته چندین روز به علت آلودگی هوا مدارس شهرستان آبیک تعطیل شد و اقداماتی نیز توسط کمیتهٔ اضطرار آلودگی هوا اتخاذ شد.

گرچه بیشتر منشأ آلودگی هوای آبیک بیرون استانی است، اما به نظر عدم کنترل مناسب سوخت نیروگاه شهید رجایی، اثرگذاری آلایندهٔ بزرگی چون کارخانهٔ سیمان آبیک و فعالیت معادن گوناگون در این شهرستان آلودگی هوا را شدت بخشیده است.

وضعیت شهرستان آبیک هم اکنون در حالت بسیار ناسالم قرار دارد و نه تنها برای گروه های حساس، بلکه برای تمامی اقشار و شهروندان آسیب زا است، این درحالی است که مردم آبیک مدت هاست از آب آشامیدنی مناسبی هم برخوردار نیستند و اکنون علاوه بر آب، هوا هم با مردم آبیک سرناسازگاری برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیک، نه آب دارد نه هوا/ وضعیت هوای آبیک در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد

آبیک، نه آب دارد نه هوا/ وضعیت هوای آبیک در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد