مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 12:302019-12-23اقتصادي

خجسته: دولت بخشی از کسری بودجه خود با گرانی ارز و بنزین جبران کرد


رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: بودجه سال جاری 150 هزار میلیارد تومان کسری داشت که از سال قبل با افزایش قیمت ارز و در سال جاری با گران کردن بنزین بخشی از آن را جبران کرد که البته فشار مستقیم این اقدام بر دوش مردم است.

- امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات لایحه بودجه سال آینده، نسبت به عدم تناسب این بودجه با شرایط سخت تحریمی پیش رو انتقاد کرد و گفت: در لایحه بودجه سال آینده سقف بودجه با کاهش نسبی روبه رو شده است و نسبت به سال گذشته 62 هزار میلیارد تومان کاهش داشته است و در کل همه ارقام نسبت به سال گذشته شاهد کاهش چشمگیری بوده است.

وی افزود: پیش بینی دولت از درآمدهای نفتی سال آینده 56 هزار میلیارد است، در حالی که این مبلغ در بودجه سال جاری 153 هزار میلیارد بوده است و در این لایحه درآمدهای مالیاتی 23 درصد افزایش داشته است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر درآمدهای پیش بینی شده در لایحه بودجه واقعی نباشد، رقم پیش بینی شده تحقق نمی یابد و فشار این موضوع مستقیم بر دوش مردم اعمال می شود.

خجسته خاطرنشان کرد: بودجه سال جاری حداقل 150 هزار میلیارد تومان کسری داشت که متاسفانه دولت از یک سال زودتر با افزایش تعامد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خجسته: دولت بخشی از کسری بودجه خود با گرانی ارز و بنزین جبران کرد

خجسته: دولت بخشی از کسری بودجه خود با گرانی ارز و بنزین جبران کرد