مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 15:152019-12-23ورزشي

دعوت از ورزشکاران زنجانی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی معلولان


رییس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: از ورزشکاران معلول زنجانی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی صحرانوردی جانبازان و معلولان دعوت شده است.

- مهدی مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهارکرد: معلولان قشری از جامعه هستند که با استعدادهای فراوان خود می توانند در میادین مختلف بدرخشند.

رییس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش یکی از بسترهای شکوفایی استعداد معلولان عنوان کرد: ورزشکاران معلول همواره از مسابقات ورزشی دست پر باز می گردند.

وی با اشاره به دعوت از پیمان صالحی، عرفان نوری، الهه قلی فلاح، مرتضی محمدی، امیر سهرابی به عنوان ورزشکار برای حضور در نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی صحرانوردی جانبازان و معلولان ادامه داد: محمد فرهادی نیز به عنوان سرپرست این تیم حضور می یابد.

مرادی خاطر نشان کرد: این اردو نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی صحرانوردی جانبازان و معلولان اعزامی به مسابقات بین المللی پارااسکی صحرانوردی است.

رییس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات از تاریخ هفتم تا دوازدهم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: محل برگزاری این مسابقات در استان تهران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از ورزشکاران زنجانی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی معلولان

دعوت از ورزشکاران زنجانی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی معلولان