مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 15:452019-12-23سياسي

جوانان مومن و انقلابی فتح الفتوح انقلاب اسلامی هستند


فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله الاعظم گفت: جوانان مومن و انقلابی فتح الفتوح انقلاب اسلامی هستند و شهید احمدی روشن نمونه بارز یک جوان مومن انقلابی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مراسم گرامیداشت شهید مصطفی احمدی روشن با حضور جمعی از دانشجویان و خانواده شهید احمدی روشن در آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

سردار عزیز جعفری در این مراسم گفت: شهید مصطفی احمدی روشن نمونه بارز یک جوان مومن انقلابی بود، امروز همه امید ها به حرکت جوانان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار ها بر آن تأکید کردند.

وی افزود: چه در دفاع مقدس، چه شهدای امنیت یا امر به معروف و نهی از منکر و یا شهدای در راه علم همه از نیرو های جوان مومن و انقلابی هستند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه الله الاعظم گفت:​ رهبر معظم انقلاب بار ها گفته اند که تکیه گاه بنده روی جوانان است دلبسته و امیدوار به جوانان هستم، اما جوانانی می توانند پیشروان حرکت کشور باشند که بنیه معنوی داشته باشند یکی از ویژگی های شهدا همین بنیه معنوی بود جوانان با انگیزه با ایمان با خرد اهل کار و ابتکار و جوانانی که به خدا توکل دارند و اعتماد به نفسشان خوب است می توانند دشمن را نا امید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مومن و انقلابی فتح الفتوح انقلاب اسلامی هستند

جوانان مومن و انقلابی فتح الفتوح انقلاب اسلامی هستند