مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 17:202019-12-23اجتماعي

مددجویان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی معاف هستند


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به رایگان بودن خدمات حقوقی مددجویان گفت: خدمات حقوقی بهزیستی در بخش های مطالبات مالی، ارث، ازدواج و طلاق ارائه می شود.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به گستردگی خدمات بهزیستی اشاره کرد و اظهار داشت: تنوع مددجویان این سازمان بسیار است و سالانه خدمات متعددی در حمایت از این افراد صورت می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه جامعه معلولین، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و زنان سرپرست خانواده از جامعه هدف بهزیستی محسوب می شوند، تصریح کرد: بهزیستی بر اساس نیازهای مددجویان خدمات مربوط را به آنها ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم مددجویان بهره گیری از خدمات حقوقی و قضایی است که شاید گاها مددجویان از آن چندان اطلاعی ندارند، گفت: در این باره نیز خدمات قابل توجهی توسط بهزیستی ارائه و حمایت ‎های لازم انجام می شود.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه خدمات حقوقی بهزیستی در بخش های مطالبات مالی، ارث، ازدواج و طلاق نیاز مبرم به خدمات حقوقی ارائه می شود، افزود: در همین راستا با انعقاد تفاهم نامه با کانون وکلا ارائه خدمات وکیل معاضدتی به معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی معاف هستند

مددجویان بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی معاف هستند