مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 18:202019-12-23دانش

کانون خیرین کارآفرین در دانشگاه آزاد شاهرود راه اندازی می شود


رییس دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه تقویت فعالیت مرکز علمی، پژوهشی و نیکوکاری این دانشگاه در دستور کار است، گفت: کانون خیرین کارآفرین در این واحد دانشگاهی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد ابوالقاسمی فر عصر دوشنبه در آیین افتتاح مرکز علمی، پژوهشی و نیکوکاری دانشگاه آزاد شاهرود ضمن بیان اینکه این مرکز برای نخستین بار در کشور در این واحد دانشگاهی افتتاح شد، اظهار داشت: راه اندازی کانون خیرین کارآفرین در این دانشگاه از دیگر برنامه های مهم مشارکتی با کمیته امداد استان سمنان است.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه فعالیت های این مرکز خاطرنشان کرد: طرح های علمی و پژوهشی کمیته امداد استان سمنان به این مرکز ارجاع می شود و از امروز فعالیت رسمی آن در حوزه تخصصی آغاز می شود.

رییس دانشگاه آزاد شاهرود بابیان اینکه این مرکز با عنوان همای سعادت افتتاح و راه اندازی شد، افزود: بهره گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی به ویژه در رشته های مدیریت، حسابداری، روانشناسی، اقتصاد و حقوق و… در راستای کمک رسانی و محرومیت زدایی از مددجویان این نهاد در دستور کار قرار دارد.

ابوالقاسمی فر با اشاره به اینکه 10 مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال است، یادآور شد: مرکز علمی، پژوهشی نیکوکاری دانشگاه آزاد شاهرود به عنوان یازدهمین مرکز با رویکرد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون خیرین کارآفرین در دانشگاه آزاد شاهرود راه اندازی می شود

کانون خیرین کارآفرین در دانشگاه آزاد شاهرود راه اندازی می شود