مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 01:152019-12-23ورزشي

تیم ملی والیبال بانوان یا پیکان؛ نماینده ایران در انتخابی المپیک چه تیمی است؟


حضور 10 بانوی والیبالیست از تیم باشگاهی پیکان در اردوی تیم ملی انتقادهایی را به فدراسیون والیبال وارد کرده که اردوی تیم ملی را به اردویی تدارکاتی برای یک تیم باشگاهی تبدیل کرده است.

- تیم ملی والیبال بانوان یا پیکان؛ نماینده ایران در انتخابی المپیک چه تیمی است؟ حضور 10 بانوی والیبالیست از تیم باشگاهی پیکان در اردوی تیم ملی انتقادهایی را به فدراسیون والیبال وارد کرده که اردوی تیم ملی را به اردویی تدارکاتی برای یک تیم باشگاهی تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران اواسط دی به مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو اعزام می شود.

در همین راستا فدراسیون والیبال با انتخاب میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ملی، اردوهای آماده سازی ملی پوشان را آغاز کرد اما از همان ابتدا لیست بازیکنان دعوتی به اردوی تیم ملی با انتقاداتی روبه رو بود.

ابتدا مائده برهانی به دعوت نشدن بازیکنان جوانی که تجربه بازی در مسبقات بین المللی را دارند انتقاد کرد و حضور آنها را به نفع تیم ملی دانست.

یکی دیگر از حواشی لیست ملی پوشان تعداد زیاد بازیکنان تیم باشگاهی پیکان به سرمربیگری شعبانیان در این لیست است به گونه ای که 10 نفر از ملی پوشان فعلی از بازیکنان تیم پیکان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی والیبال بانوان یا پیکان؛ نماینده ایران در انتخابی المپیک چه تیمی است؟

تیم ملی والیبال بانوان یا پیکان؛ نماینده ایران در انتخابی المپیک چه تیمی است؟