مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 06:252019-12-24پزشكي

تجاری سازی نتایج پژوهش بین المللی دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری


نتایج پژوهش بین المللی دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری از طریق شرکت کانادایی تجاری سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: نتایج پژوهشی در گروه مهندسی پزشکی دانشگاه حکیم سبزواری در خصوص پیش بینی بیماری آلزایمر با همکاری دانشگاه کانادایی و شرکتی بین المللی در کانادا تجاری سازی می شود.

دکتر فرزانه دراین باره افزود: مهدا نصرالله زاده دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی گرایش بیو الکتریک دانشگاه حکیم سبزواری با راهنمایی دکتر جواد حدادنیا در همکاری مشترک با محققان دانشگاه کانادایی شهر تورنتو در قالب پایان نامه دکتری خود تحقیقات ارزشمندی بر روی پیش بینی زود هنگام بیماری آلزایمر انجام داده است.

وی گفت: نتایج این پایان نامه مورد توجه شرکت کانادایی قرار گرفته و با امضای تفاهم نامه ای سه جانبه بین گروه مهندسی پزشکی دانشگاه حکیم سبزواری، گروه کامپیوتر دانشگاه و شرکت کانادای زمینه لازم برای تجاری سازی ایده های مطرح در این پایان نامه به محصول تجاری، برای بیمارانی که از این بیماری رنج می برند، فراهم شد.

بیماری آلزایمر از شدیدترین انواع اختلالات عصبی است که در آن بیماران به علت نقص مهارتهای گفتاری خود با مشکلات جدی روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی نتایج پژوهش بین المللی دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری

تجاری سازی نتایج پژوهش بین المللی دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری