مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 07:302019-12-24اقتصادي

آقای وزیر! تکلیف قیمت خودرو در حاشیه بازار را روشن کنید


وزیر صمت باید تکلیف قیمت خودرو در حاشیه بازار را روشن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیر خجسته نماینده مردم همدان در نشست علنی امروز سه شنبه (3 دی 98) مجلس شورای اسلامی  در جریان سؤال خود از رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص علت عدم توجه به قیمت های کاذب خودرو در بازار اظهار داشت: بحث خودروسازان بسیار مفصل است و یک داستان پرغصه در طول سنوات گذشته دارد.

وی افزود: ما بحث های متعددی در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و کمیسیون اصل نود داشتیم و نارضایتی ها به دلیل افزایش قیمت خودرو ایجاد شده بود چرا که می گفتند قیمت خودرو 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار باشد که این هم عملیاتی نشده بود.

  نماینده مردم همدان در مجلس عدم انجام تعهدات به موجب قرارداد مشخص شده در هنگام خرید خودرو، بستن قراردادهای یکطرفه و ضرر به مردم و همچنین اوضاع به هم ریخته خودروسازان را از محورهای اصلی سؤال خود از وزیر صمت خواند و گفت: اوضاع خودروسازان به قدری به هم ریخته بود که موجب شد مقابل مجلس تجمع کنند.

همچنین بدهی ها هم معوقه شده بود.

خجسته ادامه داد : نوع خودرویی که قرار بود به مردم واگذار شود نیز مشخص نبود بنابراین یک نوع آشفتگی بین خودروسازان و خریداران خودرو ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر! تکلیف قیمت خودرو در حاشیه بازار را روشن کنید

آقای وزیر! تکلیف قیمت خودرو در حاشیه بازار را روشن کنید