مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 07:452019-12-24اقتصادي

خودروسازی ها به بخش خصوصی واگذار شوند


نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه وزیر صمت باید مراقبت ویژه ای از خودروسازی ها داشته باشد، گفت: این واحد های تولیدی باید به بخش خصوص واگذار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، آقای امیر خجسته در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر علت توجه نکردن به حل مشکل قیمت های کاذب در عرصه خودرو و عدم کاهش تلاطمات فعلی گفت: خودروسازی داستان پرغصه ای دارد و ما نیز به طور ویژه در فراکسیون و کمیسیون اصل 90 به این موضوع ورود کردیم، زیرا نارضایتی های مردم به علت افزایش قیمت خودرو و تاثیر دلالان در قیمت گذاری، عدم انجام تعهدات و انعقاد قرارداد های یکطرفه و به ضرر مردم را شاهد بودیم.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس افزود: مردم حتی در مقطعی نسبت به نوع خودرویی که ثبت نام کرده بودند و زمان دریافت آن، بلاتکلیف بودند.

وی گفت: خودروسازی های ما 30 هزار میلیارد به بانک ها، 20 هزار میلیارد به قطعه سازان و 20 هزار میلیارد به بیمه ها بدهکار بودند و یک میلیون و 100 هزار خودرو معوقه داشتند.

آقای خجسته با بیان اینکه اکنون 630 هزار اشتغال در حوزه خودروسازی وجود دارد، افزود: ظرفیت تولید خودروسازان 2 میلیون و 200 هزار خودرو است، با این شرایط اگر وضع خودروسازی ها مدیریت نشود، اوضاع سختی ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازی ها به بخش خصوصی واگذار شوند

خودروسازی ها به بخش خصوصی واگذار شوند