مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 07:502019-12-24سياسي

پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در پی در گذشت هنرمند نام آشنای استان


مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در پیامی ضایعه در گذشت استاد عبدالرضا حیاتی هنرمند نام آشنای خوزستانی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در این متن آمده است : خبر درگذشت هنرمند متعهد و نام آشنای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مرحوم استادعبدالرضاحیاتی، موجی از غم و اندوه را در بین اهالی هنر ادبیات و رسانه ایجاد کرد، بی شک آثار وبرکات خدمات ارزشمند بنیادین و همه جانبه ی این شخصیت برجسته ی ملی در عرصه های گوناگون جامعه باعث بهره مندی هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب از سرچشمه ای زاینده و پویای هنر متعهد و ناب خواهد شد.

در امدهآمده است : اینجانب این ضایعه غیرقابل جبران را به عموم مردم شریف خوزستان به ویژه به خانواده ی داغدار آن مرحوم و جامعه ی هنر و ادبیات ورسانه استان تسلیت عرض می نمایم.

عبدالرضا حیاتی از پیشکسوتان و بنیانگذاران تئاتر، شعر، داستان، نمایشنامه نویسی وجهادگر دفاع مقدس استان خوزستان بودند که علاوه بر سرودن اشعار انقلابی و دفاع مقدسی با نگارش بیش از 50 نمایشنامه به عنوان یکی از نمایشنامه نویسان مطرح خوزستانی و کشور بود و آثار وی در اغلب جشنواره های کشوری و استانی جوایز متعددی را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در پی در گذشت هنرمند نام آشنای استان

پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در پی در گذشت هنرمند نام آشنای استان