مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 08:002019-12-24اقتصادي

رحمانی: خط تولید پراید و پژو 405 متوقف خواهد شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه «خط تولید پراید و پژو 405 بعد از اجرای تعهدات شان متوقف خواهد شد»، گفت: یکی از برنامه های ما تولید خودروهای یورو 4 و یورو 5 است.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خط تولید پراید و پژو 405 بعد از اجرای تعهدات شان متوقف خواهد شد ، گفت: یکی از برنامه های ما تولید خودروهای یورو 4 و یورو 5 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رحمانی در جلسه علنی امروز سه شنبه در پاسخ به سوال حسینی و زرآبادی نمایندگان تهران و قزوین درباره علت تعلل در انجام وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نظارت، کنترل و جلوگیری از تضییع حقوق خریداران خودرو و شرکت های قطعه سازی گفت: برای بررسی وضعیت خودرو باید شرایط کشور را سنجید که این در تیراژ و قیمت خودروها و هزینه تمام شده تأثیرگذار است.

در شرایط عادی، کشور به حدود یک تا یک میلیون و 200 هزار خودرو نیاز دارد که اگر بتوانیم سالانه این میزان خودرو را تولید کنیم بازار اشباع می شود.

در سال های اخیر این عدد زیر یک میلیون بوده، یعنی در سال 97 با تمام تلاش و سختی 900 هزار خودرو را تولید کردیم و امسال 960 هزار خودرو تولید داشتیم.

برنامه مان برای سال آینده تولید یک میلیون خودرو فقط در دو خودروسازی اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: خط تولید پراید و پژو 405 متوقف خواهد شد

رحمانی: خط تولید پراید و پژو 405 متوقف خواهد شد