مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 08:262019-12-24اقتصادي

وزیر صنعت: قطعه سازان با خودروسازان آشتی کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در پاسخ به پرسش امیر خجسته نماینده همدان درخصوص قیمت کاذب خودرو ها و کاهش نیافتن تلاطم های بازار خودرو در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع خودروسازی و قطعه سازی که بیش از 600 هزار نفر به طور مستقیم در آن ها اشتغال دارند، از وضعیت بحرانی سال گذشته خارج شده است؛ به طوری که امروز تولید خودرو سر و سامان یافته و قطعه سازان با خودروسازان آشتی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در پاسخ به پرسش امیر خجسته نماینده همدان درخصوص قیمت کاذب خودرو ها و کاهش نیافتن تلاطم های بازار خودرو در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: زمان حضور اینجانب در وزارت صنعت، تولید خودرو در کشور در شرف تعطیلی بود، به طوری که مهر، آبان و حتی آذرماه پارسال یک سوم این روز ها تولید می کردیم.

به گفته وی، علاوه بر این مساله، دو خودروساز بزرگ کشور افزون بر 20 هزار میلیارد تومان بدهی فقط به قطعه سازان داشتند، همچنین بیش از یک میلیون دستگاه خودرو پیش فروش و تعهد ایجاد شده بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: اکثر ثبت نام کنندگان خودرو از مردم عادی بودند که با فروش اموال و دارایی های خود به خرید خودرو اقدام کرده بودند، خودروسازان نیز از این محل 24 هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت: قطعه سازان با خودروسازان آشتی کرده اند

وزیر صنعت: قطعه سازان با خودروسازان آشتی کرده اند