مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 09:102019-12-24اقتصادي

تاسیس مرکز رشد صادرات در کرمانشاه/ تولید محصولات صادرات محور


کرمانشاه_ رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از تاسیس مرکز رشد صادرات در استان و تاکید بر تولید محصولات صادرات محور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان کاشفی ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز ملی صادرات در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روز پنج شنبه پنجم دی ماه با حضور صادرکنندگان استان کرمانشاه مراسم روز صادرات برگزار خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه افزود: در این مراسم از 13 صادر کننده برتر استان که طی آیتم های اعلام شده برگزیده شده اند تقدیر می شود؛ این افراد از بین 80 نفر از ثبت نام کنندگان انتخاب و معرفی خواهند شد.

کاشفی بیان داشت: در 8 ماهه سال جاری 151 درصد افزایش واردات داشتیم که اغلب آن مربوط به مواد اولیه کارخانه هاست و این نشان از فعالیت بیشتر کارخانه ها و فعالیت های صنعتی است و می تواند نقطه مثبتی باشد که تولیدات کارخانه ها افزایش یافته است.

این مسئول از بازگشایی مرز سومار طی امروز خبر داد و افزود: امیدواریم با این بازگشایی تا پایان سال بتوانیم کاهشی که در صادرات داشتیم را جبران کنیم.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه توریست درمانی و کشاورزی استان را بهترین زمینه در امر تجارت دانست و خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که با راه اندازی یک خط پرواز کرمانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز رشد صادرات در کرمانشاه/ تولید محصولات صادرات محور

تاسیس مرکز رشد صادرات در کرمانشاه/ تولید محصولات صادرات محور