مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 10:402019-12-24سياسي

ثبت احوال نقش مهمی در برنامه ریزی کلان کشور دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ثبت احوال با دادن آمار های دقیق، مستند و موثق به مسئولان، نقش مهمی در برنامه ریزی خرد و کلان کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل ثبت احوال استان بوشهر بیان کرد: ثبت احوال از نهاد هایی است که مردم به طور مستقیم با آن در ارتباط هستند و افراد از ابتدای حیات تا زمان مرگ برای حل مسائلشان به آن مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های این سازمان، انعکاس، ثبت و ضبط وقایع حیاتی و رخداد های زندگی افراد است و این خدمتی بسیار بزرگ و ارزشمند به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: شما با ثبت هویت افراد، عهده دار حفظ هویت افراد و اتصال حلقه های نسل قبل به نسل جدید هستید و اگر درج این اطلاعات نباشد سند ریشه ای هویت افراد از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه آمار در برنامه ریزی و مدیریت بسیار مهم و کلیه پیشرفت های جوامع مبتنی بر آمار است افزود: ثبت احوال یکی از مراکزی است که آمار های دقیق، مستند و موثق در اختیار دارد و این آمار ها را به برنامه ریزان خرد و کلان کشور ارائه می دهد.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: این اطلاعات و داده ها در عرصه آماری، برای برنامه ریزی کاری به منظور رسیدن به اهداف ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت احوال نقش مهمی در برنامه ریزی کلان کشور دارد

ثبت احوال نقش مهمی در برنامه ریزی کلان کشور دارد